woensdag 16 mei 2012

mag*love #2


via vtwonen 2008

Tijdschriften zijn niet tijdloos. Laatst vertelde iemand mij tijdschriften niet langer te bewaren dan een jaar. Tijdens het doorbladeren van mijn knipselmap zag ik inderdaad dat veel niet meer van deze tijd is, maar deze foto is voor mij nog steeds helemaal van nu. Met veel wit, sloophout, stoere materialen, en mooie kleuraccenten. 
Bovendien doet het me verlangen naar mooi weer, de buitendeur open en genieten van de zon!

Magazines aren't timeless. A while ago somebody told me to throw away all magazines which were more than a year old. And while running through my torned out magazine pictures I realized that she was perhaps right to do so. Except for a few pictures like this one. Timeless white, scrap wood, rugged basics and colorful accents. 
It also makes me long for summer, living with all doors wide open and enjoying the sun! 

5 opmerkingen:

  1. Ik kan mij deze reportage nog herinneren en vind het ook nog steeds een mooie stijl. En wat betreft de zomer: Laat maar komen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik deel je verlangen naar zomers weer en deuren open.... gelukkig hebben we dit soort mooie plaatjes als voorpret :-) Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mee eens... wat een prachtige stalen openslaande deuren. Echt prachtig en dan een zwoele zomeravond... love it! Vandaag wel wat zonneschijn... wie weet gaan we nu de goede kant op!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit huis blijft leuk! daar heb je helemaal gelijk in. En wat de zon betreft... het zou fijn zijn als hij zich een keer liet zien...haha! +

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...