zondag 18 maart 2012

counting my blessings



Een week met helaas te weinig tijd voor mijn blog. En dat zal de komende tijd vaker zo zijn. Afgelopen week startte mijn opleiding Loopbaancoaching en de komende maanden zal hier veel tijd in gaan zitten naast thuis en werk; met huiswerk, bijeenkomsten, loopbaantrajecten en het lezen van boeken met prachtige titels zoals 'De veldheer en de danseres' en de 'Kracht van de bezieling'. Maar ik heb er zoveel zin in!
Voor de kennismaking met medestudenten aan de hand van een jeugdfoto en een voorwerp, nam ik mijn witte Baboeshka poppen mee. Voor mij symbolisch voor groei & ontwikkeling, maar ook een mooie link naar mijn liefde voor interieur en styling.
Om de komende tijd allerlei spontane ingevingen en inspiratie vast te leggen downloadde ik de app Notes. Een aanrader voor al je korte krabbels en ook al dankbaar gebruikt als app om mee te tekenen door onze Pip :)

This week *I started my course career counseling and had so little time for blogging *I used my white Baboushka dolls to introduce myself to fellow students, as a symbol for development & growth and my love for interior design & styling and *to write down inspiration for my course I downloaded the app Notes, which is also great for kids to make small drawings!

Volg de wekelijkse count your blessings van: Anki - Christian - Effie - Martine - Maartje Debora - Belinda – Marit - Froukje - Anne – Arnika – Marielle – Janie - Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Philomeen - Aukje -  Jolanda - Marlous - Sacha - Sjaantje Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke -Barbara - Anouk - Linda - Kitty - Zeeuwse Mama - Dee Amanda - Jona - Fiene - Danique - Hanneke - Carolien - Brigitta - Michelle -Annika en Suus

3 opmerkingen:

  1. Logisch dat je blog de komende tijd geen prioriteit is. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer om wat minder van je te kunnen lezen..., maar natuurlijk succes met je studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je studie, klinkt leuk wat je gaat doen! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...