zondag 18 september 2011

count your blessings




Een week met werken, heerlijk thuis genieten én veel shoppen met dochterlief van 6:
* vrijdag zijn Pip en ik op laarzenjacht gegaan. Ik werd instant verliefd op een laars in klompmodel van Red Rag (model 3758), maar het werd uiteindelijk zaterdag in Arnhem, model 3727, omdat deze beter aan haar smalle voeten passen, maar belangrijker nog: omdat ze ze zelf mooier vindt!
* kon ik in Arnhem ook nog heerlijk woon-inspiratie-shoppen bij Sissy Boy Homeland, Meijer&Floor, Loft en Van Mij: met onder andere het gelukspoppetje van Pakhuis Oost en masking tape in de fluor trend als gevolg.
* én vandaag een prachtig recycle kussen van oude dekens besteld in de webshop van Tsjilp. Aankomende week tel ik dus niet alleen mijn zegeningen, maar tel ik ook de dagen af tot de post mijn nieuwe woonaanwinst brengt! Met daarop geborduurd het goede voornemen VAKER te bloggen!



10 opmerkingen:

  1. Wat 'n mooie spulletjes, ik snap dat jij onder de brievenbus gaat liggen komende week.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef leuke dingen zeg! Hier ook druk aan het shoppen voor de kleine man, leuk hoor al dat najaarsspul...

    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha grappig, toen ik zaterdag bij Van Mij was rekende iemand voor mij hetzelfde poppetje en de tape af. Hebben we achter elkaar gestaan? Geen idee. Ik heb dit keer witte met een grijs stipje en wit met een licht blauw streepje als tape gekocht. Heerlijk van alles op de muur en het kan er zo weer af.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kussen zijn geweldig en, ja, ik kan me voorstellen dat die botjes super er uit zagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kussen! Wauw! En het roze op de eerste foto maakt ook al zo hebberig...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rianne, je stond vast achter-mij-bij-Van-Mij! Achter mij was een stel met allebeide donker haar?!
    Zou wel super toevallig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeie aankopen zeg…
    daar zou ik ook heel blij van worden!
    Fijne nieuwe weer maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk he, wachten op pakjes in de post!
    Mooi spulletjes heb je gevonden!
    Goede nieuwe week maar weer!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een superleuke kussen en die tape is hier ook favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gave dingen heb je gescoord, veel plezier als alles binnen is!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...